среда, 1 апреля 2009 г.

Bir defe opseydim dodaqlarindan


Bir defe opseydim dodaqlarindan
Shirin bir meyvesen dermishem seni,
Sevgi agacinin budaqlarindan.
Baxsan her sehifede oxunur adim,
Eshq adli kitabin varaqlarindan.

Varmi cesareti ele bir kesin
Sevib sevdiyinden artiq istesin
Sanki zumzumedir negmedir sesin
Hezindir daglarin bulaqlarindan

Gunesh axsham chagi yere enende,
Onun gozelliyi canlanir sende.
Onunchun getmeyir gulumsenende,
O xefif qizarti yanaqlarindan.

Tez gel bu heyati omru deyishdir,
Bu nece dovrandir?nece gedishdir?
Qelbimin sarayi ele genishdir,
Senin etrin gelir otaqlarindan.

Madam ureyimi mesken bilmisen
En yuksek zirveye hekk edilmisen
Axi sen oraya ezel gelmisen
Butun yer uzunun qonaqlarindan

Yanirmi qelbinde mehebbet kozu
Hansi fikirdesen bilmirem duzu
Sene soylediyim sevirem sozu
Belke de getmeyib qulaqlarindan

Dogurdanmi omru gudaza verdim?
Sensiz chekilmezdir chekdiyim derdim.
Bu fani dunyadan rahat gederdim,
Bir defe opseydim dodaqlarindan!

Комментариев нет: