среда, 30 апреля 2008 г.



Ayrılıq olmayaydı ...

Sonu bu sevginin,bu eşqin hədər olsa
Ölüm olsada sevərəm yenə,sevərəm yenə
Bizi fələk biri-birindən ayırıb ,min qəmə salsada
Sevərəm yenə,sevərəm yenə.

Ay günəşə,çay dənizə,yerdə göyə
Səndə mənə məndə sənə gəl qovuşaq
Arzulara ,xəyallara bax
İstəmirəm Ayrılığa bir dəfəlik son qoyaraq
Birdə yenə gəl qovuşaq xəyallara bax.

Qorxudur məni sevgilim ayrılıq,fani dünyada
Olmasın iki şey ölüm,ayrılıq.

Demə mənə nədir məhəbbət onu bilməm,
Sənə heç zaman deyə bilmərəm,deyə bilmərəm.
Qapını qorxuramki döysəm açan olmaz mənə sevgilim,
Döyə bilmərəm,döyə bilmərəm
Gözləyirəm sən mənə gəl, döy qapımı qoy mən açım
Getmə daha ol qonağım ölənə qədər yanımda da qal.
Gəl dəyişək ömrümüzü,dünyamızı gəl dəyişək qəlbimizi
qəlbini ver bu qəlbimi al.

Комментариев нет: